Reünieaanvraag

Jaarlijks steunt vfonds tientallen veteranen reünies door heel Nederland. Op deze pagina leest u hoe u een reünieaanvraag kunt indienen.

Stappenplan: hoe vraagt u subsidie aan voor uw reünie?

1. Lees de subsidierichtlijnen

Vanaf 9 januari 2021 vormt ons nieuwe subsidiekader de leidraad voor het indienen van een subsidieaanvraag. Voor reünieaanvragen is er ten opzichte van het vorige subsidiekader niets veranderd. De voorwaarden die van toepassing zijn vindt u op bladzijde 15 in het document.

2. Ga naar de vfonds Community

Log in op de vfonds Community of maak een account aan (doe dit bij voorkeur via de browser Google Chrome) . Vervolgens klikt u in de vfonds Community op ‘Doe een aanvraag’. Dan krijgt u de beschikbare aanvraagformulieren te zien. Klik op ‘Reunie’. Daarmee start het aanvraagformulier. Heeft u tijdens de aanvraag wat meer tijd nodig om het een en ander op te zoeken? U kunt uw aanvraag tussentijds opslaan en later verder gaan.

3. Leg alvast een aantal gegevens klaar

U maakt het uzelf gemakkelijker door alvast een aantal gegevens en documenten klaar te leggen. Het gaat om het volgende: 

  • Inschrijfnummer Kamer van Koophandel (indien ingeschreven)
  • Uitnodiging voor de reünie (graag digitaal aanleveren)


Communicatiemogelijkheden

Is uw subsidieaanvraag gehonoreerd? Gefeliciteerd! We stellen het op prijs als u ons meeneemt in de communicatie van uw reünie. In de Communicatie toolbox die we hier speciaal voor maakten, helpen we u graag verder op weg met korte teksten, video’s en onze logo’s. Bekijk het document op deze pagina.

Contact 

Mocht u vragen hebben over de subsidierichtlijnen of het aanvraagproces, dan kunt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag contact opnemen met Laura of Evelyn via info@vfonds.nl of 030-2006833.